امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

تداوم بارش باران و برف در خراسان رضوی | وضعیت هوای مشهد قابل‌قبول است (١٣بهمن‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۴۸۵۵۹
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
تداوم بارش باران و برف در خراسان رضوی | وضعیت هوای مشهد قابل‌قبول است (١٣بهمن‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا پایان هفته جاری با ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی غالبا در نیمه جنوبی و نواحی غربی افزایش ابرناکی و شدت وزش باد و‌ بارش باران و در نواحی سردسیر بارش باران و برف و در نواحی مستعد، تشکیل مه و کاهش دید را خواهیم داشت.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته شهرستان قوچان با دمای هوای منفی ۴ درجه و سرخس با دمای هوای ٢٠ درجه به‌ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. شهرستان فریمان با ٧٩ کیلومتر بر ساعت بیشترین وزش باد را داشته است. اکنون دمای مشهد ١٢ درجه است.

وی ادامه داد: از ١٣ شهرستان بارش باران گزارش شده است که بیشترین بارندگی از شهرستان خواف ١٠ میلی‌متر، نیشابور ٩ میلی‌متر، خواف ۶ میلی‌متر و گناباد ۴.۶ میلی‌متر و بردسکن ۴.۴ میلی‌متر بوده است. 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه طی این مدت دمای هوای مشهد بین ١درجه و ١۶ درجه در نوسان بوده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ١۵ درجه و در سردترین ساعات به ١ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری با ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی غالبا در نیمه جنوبی و نواحی غربی افزایش ابرناکی و شدت وزش باد و وقوع بارش باران و در نواحی سردسیر بارش باران و برف و در نواحی مستعد، تشکیل مه و کاهش دید را خواهیم داشت. گفتنی است طی این مدت تغییرات دمایی قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد، کیفیت هوای این کلان‌شهر در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ٨٣ بود و هم‌اکنون با عدد شاخص ٧٨ در شرایط ناسالم قرار دارد. ایستگاه‌های خاقانی، رسالت و کریمی در شرایط ناسالم و ایستگاه ماشین‌ابزار در شرایط پاک است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->